Symaskinsunderrede diy

Kommer ni i håg att jag började med någonting jättedrygt och tråkigt projekt mitt i julstöket?

Det var alltså detta!
Fixa i ordning ett gammalt symaskinsunderrede som jag köpte på loppis i somras.

Eftersom jag har ett annat likadant underrede som är svartmålat och har en träskiva tänkte jag fixa till det här annorlunda..
Jag har målat MASSOR i mina dar och jag tror nog att det tråkigaste jag någonsin har målat var det här undderredet som jag målade med vit Hammarlack.

Skivan som ligger ovanpå har jag skurit ut av en tunn, tunn stenskiva.
Sådana skivor man egentligen sätter på väggen.
Nu kommer skivan inte tåla vatten tex, men det är inte meningen att bordet ska stå ute heller så det ska nog bra.



Själva pimpningen med sakerna ovanpå har jag inte riktigt bestämt förutom lampan.
Nu slängde jag på detta inför fotograferingen som jag gjorde i en hast innan det skulle bli för mörkt.

Hörrni!
Fredag i morgon!
Vi är redan i mitten av januari! Vintern har inte ens börjat än känns det som.
Men nu inväntar vi nästa storm som kommer att dundra in under morgondagen.
Hoppas det inte blir så blåsigt som dom varnar om!

Kommentarer