Välkommen till min "nya" blogg!

Som ni ser så har jag förändrat bloggen.

Jag har klurat på det här en längre tid.
Om jag ska fortsätta blogga eller lägga av.
Det känns som man bara tuggar om med innehållslösa inlägg.
Men samtidigt har mina följare ökat allteftersom och det är givetvis en sporre att fortsätta.
Det jag velat göra är att synliggöra vårt fina landskap Ångermanland,
Det skrev jag i ett inlägg redan HÄR
Jag bor  i Höga Kusten och mycket fokus ligger just här, men det finns så många andra platser i vårt vackra Ångermanland att besöka.
Jag kommer att visa kända och mer okända platser. Mina personliga smultronställen kryddat med lite kuriosa.
Givetvis kommer mycket att handla om vår by och närmaste området.
Att leva livet på landsbygden och med allt vad det innebär.

Fortsättningsvis kommer lite trädgård och odling med på ett hörn också!

Hoppas ni vill fortsätta att hänga med i min "nya" blogg!


En riktigt grå helg har vi nu. Blötsnö i mängder!
Men trots det så ÄR vi nära våren nu.
Älskar att det doftar blötsnö, plusgrader och är "slutet av mars känsla".
Snaaart tittar vi efter tussilago i vägrenarna!

Kommentarer