Snöbus och kallt på sportlovet - det är sen gammalt


Grössjön

Ja visst är det typiskt!
Kalla nätter och snöbus på dagarna. Så brukar vädret vara på sportlovet.
I alla fall som jag minns det. Sedan tidernas begynnelse ungefär.
I år inget undantag!

Synd för de lediga barnen, men de kanske inte bryr sig om vädret nuförtiden. Vad vet jag.
Kanske det är inomhusaktiviteter som gäller och då är det ju vilket som.

Men lite snö har det kommit i dag och mer ska det bli! Så välkommet!
Man vill ju ha lite snö nu när vårvintern gör sitt intåg.
Härliga skidturer, bus i pulkabacken med barnbarnen, pimpling på isen och sitta i snögrop och sola.
Fast det behövs ju sol också om det ska bli perfekt!

Ni som läser min blogg på mobilen har kanske märkt att jag har ändrat layout fram och tillbaka ett par gånger.
Jag kan inte bestämma om det ska bara webbversion eller mobilversion där.
På mobilversionen är texten mer åskådlig och lättare att läsa, men jag tycker det blir sämre kvalitet på bilderna. 
Dessutom syns inte informationen om min mailadress, listan med andra inlägg osv.
Jag vill ju att det ska komma med!

Vad tycker ni? Står ni ut med att läsa webbversionen på mobilen?
Det är alltså som det ser ut här på datorn.Och den som ligger på mobilen just nu.


Kommentarer