Ett nytt år med nya utmaningar

kärleksört

Kärleksört ute i rabatten kan vara vacker även i januari


I bland är det bra att ha en blogg så man kan gå tillbaka och titta på de nyårslöften jag hade inför 2018.
Fjolårets nyårslöften

Ganska bra måste jag säga! Det är bara den sjunde och sista som inte har blivit av.
Dels för att ingen har orkat ta ta i det här med hönshusbygget.
Det måste byggas om i magasinet till hönsen och så vill vi ha hönshus med utevistelse på sommaren.
Men till sommaren ska det bli av!
Längtar efter att kunna plocka in färska fukostägg!


Ni hänger väl med på bloggen ett år till?
Jag har tänkt göra lite förändringar på den också så småningom.
Förändringar ska man göra! 
Förändringar gör att man utvecklas och lär sig nya saker.
Även om det blir sämre än innan så har man ändå lärt sig någonting.
Det kan gälla vad som helst från stort till smått.

Tänk vad tråkigt om man bara skulle köra på i samma spår hela tiden!

Jag har bestämt mig för att det här året ska jag lära mig många nya saker!
Jag har inte tänkt ut allt än vad det kommer att bli, men jag är beredd att testa lite av varje.
Visst låter det spännande?
Självklart kommer jag att dela med mig här på bloggen!








Kommentarer